Вступаючи до школи, дитина посідає нову соціальну позицію – школяра. Дуже важливим є мотивація дитини зайняти цю позицію. Одним із обов’язків сім’ї є підготовка дитини до школи, від чого залежатимуть їхні успіхи в навчанні, подальший розвиток. Як правило, діти, які у старших дошкільних групах розуміють, що їх чекає у школі, володіють необхідними навичками для навчання, … Продовжити читання “Формування психологічної готовності старших дошкільників до школи в родині”
У ЗДО №37 успішно проведено зустрічі з усіма учасниками освітнього процесу в рамках проекту UNICEF Ukraine «Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні», який реалізує Всеукраїнська громадська організація «Асоціація працівників дошкільної освіти» за підтримки Міністерства освіти і науки України, ДУ «Український інститут розвитку освіти» та Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ … Продовжити читання “Проект «Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні»”
10 жовтня щороку відзначається у світі та в Україні Всесвітній день психічного здоров’я або День ментального здоров’я. За визначенням Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), психічне здоров’я – це стан добробуту, при якому кожна людина може реалізувати свій власний потенціал та впоратися із життєвими стресами, продуктивно і плідно працювати. Для привернення уваги до актуальності теми з … Продовжити читання “Всесвітній день ментального здоров’я”
Процес адаптації дитини до умов дошкільного закладу досить часто являється драматичною подією, що зачіпає всі сфери життєдіяльності малюка. У дитячому садку все не так, як удома: суворіший розпорядок дня, незнайомі дорослі й діти, незвичні вимоги… Але головне – розлучення з мамою. Усе це може викликати у дітвори напруження і навіть тривожність. Такий емоційний фон негативно … Продовжити читання “Особливості адаптації дитини до умов дошкільного навчального закладу”